دانلود نقشه استراتژی
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

دو شنبه 23 فروردين 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود نقشه استراتژی

 

دانلود نقشه استراتژی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، نقشه استراتژی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: WORD
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 697
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:

این یک فایل عالی و کامل است که در 17 صفحه به صورت کامل به ترسیم نقشه استراتژی یک شرکت میپردازد .با توضیحاتی در مورد کاپلان و تاریخچه شکل گیری BSC , همینطور ماموریت و چشم انداز را مطرح میکند و در نهایت نقشه استراتژی شرکت راترسیم میکند. این فایل به صورت word بوده و قابلیت ویرایش را داراست تا شما دانشجوی عزیز در صورت نیاز  تغییرات دلخواه را در آن لحاظ کنید.

(فایل شامل توضیحات کامل و جامع در زمینه ترسیم نقشه استراتژی یک شرکت است که با طراحی یک نقشه استراتژیک به صورت آموزشی توضیحات کاملی در این زمینه ارائه میدهد درس مدیریت استراتژیک رشته مدیریت مقطع کارشناسی ارشد)

در این فایل توضیحات کامل در زمینه BSC و ترسیم نقشه استراتژی آمده است.

 بين تدوين استراتژي‌ها و برنامه‌هاي عملياتي يك حلقه گم شده وجود دارد و از طريق ارائه نقشه استراتژي"Strategy Maps" می توان استراتژي هاي سازمان  را ترجمه نموده  و از طريق ارائه  Balanced scorecard( BSC ) میتوان  براي اهداف موجود در نقشه استراتژي شاخص گذاري  كرده ، سپس اهداف كمي را مشخص و در ادامه اقدامات كليدي يا ابتكارات لازم براي رسيدن به اهداف سازمان  را تعيين کرد.

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نقشه استراتژی, BSC x strategy map, مدیریت استراتژیک, دانلود نقشه استراتژیک, ترسیم نقشه استراتژیک, نقشه استراتژیک شرکت, ترسیم BSC, چگونگی ترسیم نقشه استراتژیک, ترسیم نقشه استراتژی شرکت, ترسیم نقشه استراتژی, دانلود نقشه استراتژی, دانلود نقشه استراتژی شرکت, تحقیق درباره نقشه استراتژی شرکت, تحقیق در مورد نقشه استراتژی شرکت, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


دو شنبه 13 فروردين 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت عالی مدیریت استراتژیک

دانلود-پاورپوینت-عالی-مدیریت-استراتژیک

دانلود پاورپوینت عالی مدیریت استراتژیک

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پاورپوینت عالی مدیریت استراتژیک را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 594
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:

پاورپوینت حاضر در 50 اسلاید کامل، حاوی مطالب اساسی و مهم همراه با نمودارها و عکس های مرتبط در زمینه مدیریت استراتژیک است که برای ارائه یک کنفرانس با کیفیت، مناسب میباشد....برخی از مطالب موجود در پاورپوینت شامل این موارد است: فرآیند مدیریت استراتژیک (با نمودار)؛چشم انداز سازمان، دلایل نیاز به چشم انداز و کارکرد های آن، ماموریت سازمان، تفکر استراتژیک، تحلیل محیط سازمان (سازمان و محیط) همراه با نمودار؛ هم افزایی، فرصت ها و تهدید ها و بسیاری مطالب مهم دیگر که در این پاورپوینت با کیفیت خواهید دید.

موفق باشید

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، ،
:: برچسب‌ها: پاورپوینت عالی مدیریت استراتژیک, مدیریت استراتژیک, پاورپوینت مدیریت استراتژیک, پاورپوینت مدیریت, پاورپوینت مدیریت استراتژیک ارشد, دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک, پاورپوینت جدید مدیریت استراتژیک, پاورپوینت مدیریت استراتژیک جدید, دانلود پاورپوینت استراتژیک, دانلود مدیریت استراتژیک ppt, تحقیق درباره مدیریت استراتژیک, تحقیق در مورد مدیریت استراتژیک, مقاله درباره مدیریت استراتژیک, مقاله در مورد مدیریت استراتژیک, پاورپوینت درباره مدیریت استراتژیک, پاورپوینت در مورد مدیریت استراتژیک, دانلود تحقیق دانشگاهی, دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,


چهار شنبه 3 فروردين 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تحقیق مدیریت، کارعملی در آموزشگاه

تحقیق-مدیریت-کارعملی-در-آموزشگاه
تحقیق مدیریت، کارعملی در آموزشگاه

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق مدیریت، کارعملی در آموزشگاه را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 72
قیمت: : 9900 تومان

بخشی از متن:

مقدمه:
دوره راهنمایی تحصیلی پس از دوره ابتدایی (مرحله اول تعلیمات عمومی) آغاز میشود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود معمولا گروه سنی یازده تا سیزده ساله در این دوره تحصیل می کنند.
 علت نامگذاری مرحله دوم تعلیمات عمومی به نام دوره راهنمایی تحصیلی وارد شدن مفهوم راهنمایی در آموزش و پرورش و لزوم توجه به تفاوتهای فردی و فراهم کردن شرایط بهره برداری صحیح از استعدادهاست که در همه سطوح تعلیمات رسمی باید مورد توجه قرار گیرد.
انتخاب رشته تحصیلی مناسب از موارد مهمی است که باید به آن در این دوره بیشتر توجه شود بنابراین مدارس راهنمایی تحصیلی عبارتند از مراکزی که با اجازه وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نوجوانان یازده تا سیزده ساله برای تحقق اهداف این دوره تاسیس میشوند و در آنها علاوه بر افزایش معلومات و توجه به رشد بدنی، عقلی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی نوجوانان، خدمات راهنمایی و مشاوره نیز ارائه میشود.

فهرست مطالب:
بخش اول : مشخصات کلی آموزشگاه
بخش دوم : مدیریت
بخش سوم : معاونت
بخش چهارم : دفتر داران-بایگان
بخش پنجم : دبیران سر گروه
بخش ششم: امور پرورشی
بخش هفتم: آموزگاران و همکاران
بخش هشتم : ارکان و شوراهای مدرسه
بخش نهم : انجمن اولیا و مربیان
بخش دهم : ارزشیابی
بخش یازدهم : مشاوره
 بخش دوازدهم : خدمتگزاران
بخش سیزدهم : سرایدار
بخش چهاردهم: پیشنهادها- محدودیت ها- مصاحبه
بخش پانزدهم : منابع و مآخذ
 بخش شانزدهم : بیوگرافی محقق
صفحه ضمائم – اردوها – مسابقات علمی

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات : 111

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق مدیریت، کارعملی در آموزشگاه , تحقیق مدیریت، کارعملی در آموزشگاه , مدیریت، کارعملی در آموزشگاه , دانلود تحقیق مدیریت , تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق کارعملی در آموزشگاه , تحقیق کارعملی در آموزشگاه , کارعملی در آموزشگاه , دانلود تحقیق مدیریت در آموزشگاه , تحقیق مدیریت در آموزشگاه , مدیریت در آموزشگاه , دانلود تحقیق مدیریت آموزشگاه , تحقیق مدیریت آموزشگاه , مدیریت آموزشگاه , دانلود تحقیق آشنایی با مدیریت آموزشگاه , تحقیق آشنایی با مدیریت آموزشگاه , آشنایی با مدیریت آموزشگاه , مدیریت آموزشگاه , ,