مقالات و پایان نامه رشته مدیریت و صنایع و اقتصاد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 27 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله استفاده نتایج تحقیق ملی برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه : برنامه ملی آموزش دیابت

مقاله-استفاده-نتایج-تحقیق-ملی-برنامه-ریزی-استراتژیک-و-بهبود-برنامه--برنامه-ملی-آموزش-دیابت

مقاله استفاده نتایج تحقیق ملی برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه : برنامه ملی آموزش دیابت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 359

 

 

بخشی از متن:

ترجمه مقاله استفاده از نتایج تحقیق ملی برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه : برنامه ملی آموزش دیابت ؛ یک مقاله ترجمه شده خوب در زمینه مدیریت استراتژیک و نیز مدیریت درمانی می باشد که برای دانلود در 19 صفحه ترجمه شده است.

 

 

چکیده :

از آنجا که در سال 1970 دولت فدرال  برنامه های اصلی آموزش ملی رابه منظور کاهش باربیماری های مزمن در ایالات متحده را شروع کرد. چند سال می گذرد این برنامه مدیریت پیشگیری و ارتباط بیماری با اطلاعات حیاتی برای عموم مردم و کسانی که تحت تاثیر این بیماری بودند و ارائه مراقبت های بهداشتی می باشد. برنامه ملی آموزش دیابت NDEP)) برنامه فدرال پیشرو در رابطه با دیابت با حمایت مالی موسسه مالی بهداشت NIH)) و مرکز کنترل پیت گری درمان CPC)) از داده های کمی اولیه و ثانویه استفاده کرده و مخاطبان را به راهنمایی جهت برنامه ریزی و ارزیابی سوق داده است. از سال 2006 NDEP شکافی در منابع داده های موجود را توسط انجام بررسی های مبتنی بر جمعیت  خود با بررسی NNDP پرنمودNNDP هر دو الی 3 سال انجام می شد. و آهنگ تغییرات در دانش ، نگرشها و شاخص های کلیدی می رود هدف بوده است . این مقاله توضیح می دهد که چگونه NNDP به عنوان یک جزء کلیدی می تواند در چهار چوب ارزیابی قرار گرفته و چگونه ان نتایج را برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه بکار می برد. استفادهNDEP از NNDP نشان می دهد که چگونه یک چهار چوب ارزیابی برنامه ای بوده که شامل بررسی مبتنی بر جمعیت می باشد که می تواند بعنوان یک مدل ارزیابی برای سلامت ها است بکار گرفته شود.

کلمات کلیدی: ارزیابی برنامه ، برنامه ریزی استراتژیکی ، بهبود برنامه ، دیابت، بهداشت ملی

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه ریزی استراتژیک, برنامه ملی آموزش دیابت, مقاله برنامه ریزی استراتژیک, مقاله مدیریت استراتژیک, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت استراتژیک, ارزیابی برنامه, برنامه ریزی استراتژیکی, تحقیق ملی برنامه ریزی استراتژیک,


سه شنبه 26 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله درباره ماهیت مدیریت کایزن


مقاله-درباره-ماهیت-مدیریت-کایزن

مقاله درباره ماهیت مدیریت کایزن

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 40

 

بخشی از متن:

مقاله درباره ماهیت مدیریت کایزن ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 13 صفحه تهیه شده است.

 

این مقاله بی نظیر مشتمل بر مضامین زیر است

 

مقدمه آشنایی کامل با مدیریت کایزن

انتظارات کایزنی

کایزن چیست ؟

 فلسفه کایزن 

مفهوم کایزن

کایزن و کنترل کیفیت جامع (فراگیر) (TQM) 

مباحث 9 گانه 

کایزن و مدیریت

کایزن و نوآوری 

کایزن در برابر نوآوری

کایزن همراه با نوآوری

کایزن و QC (کنترل کیفیت)

چرخه کایزن یا کارگاه کایزن 

مفهوم اساسی کایزن در اجرا

کایزن و مدیریت 

منافع حاصل از کایزن چیست ؟

 

دو سطح متفاوت کایزن وجود دارد 

و................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله درباره مدیریت کایزن, مقاله مدیریت کایزن, مدیریت کایزن, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت, تحقیق درباره مدیریت کایزن, تحقیق در مورد مدیریت کایزن, مقاله درباره مدیریت کایزن,


سه شنبه 26 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ارتباطات بیشتر همیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی درتاثیر بر رضایت

ارتباطات-بیشتر-همیشه-بهترنیست؟-فعل-و-انفعال-بین-ارتباطات-موثر-و-تعارض-بین-فردی-درتاثیر-بر-رضایت

ارتباطات بیشتر همیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی درتاثیر بر رضایت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 412

 

 

بخشی از متن:

ترجمه مقاله ارتباطات بیشتر همیشه بهترنیست؟ فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی درتاثیر بر رضایت ؛ مقاله ای برای رشته مدیریت و صنایع است که در 22 صفحه ترجکه شده است.

 


 

?More communication is not always better

The interplay between effective communication and interpersonal conflict in influencing satisfaction

 
چکیده :
ارتباط موثر در سطوح شخصیتی نقش مهمی در توسعه بلند مدت رابطه خریدار و فروشنده دارد ، اما روند ‏ارتباطات بین فردی ممکن است با توجه به تعامل رویکرد بین دو طرف تعارض ایجاد کند. مطالعه حاضر ‏با هدف بررسی تأثیر متقابل بین ارتباط موثر و در گیری بین فردی بر رضایت را بررسی می کند که ‏سطح بالایی از ارتباط موثر با تاثیر منفی در رضایت نه تنها کاهش می یابد ، بلکه تاثیر مثبت آن را ‏مورد هجوم قرار می دهد.
 
اطلاعات حاصل از داده های به دست آمده از 298 پایلوت نشان داد که افزایش ‏ارتباط موثر ، اثرات منفی تعارض در رضایت را کاهش داده ، اما اثرات مثبت تعارض کار بر رضایت نیز ‏کاهش می دهد‎. ‎بنابراین، ارتباطات موثر برای بهبود رضایت خریداران مفید است، اما در زمان تعارض ‏کار، همراه با سطوح پایین تعارض  ، یک فاکتور بسیار مهم در بهره وری موثر، ارتباطاتاست.‏
 
 
کلیدواژه ها:

ارتباطات موثر

خریدار وفروشنده

فعل و انفعال بین ارتباطات

 
 
مقدمه :
در یک رابطه بلند مدت مابین خریدار وفروشنده طبیعت این رابطه با تکیه بر هنجارها و ارزش های ‏مشترک رقم می خورد. ارتباطات نقش بسیار حیاتی در توسعه ی روابط دارد .و همچنین برای توسعه ی ‏ارزش ها و برای هماهنگی فعالیت وبه اشتراک گذاشتن آنها مهم است. علاوه بر این در برقراری ارتباطات ‏نشان داده شده است که افزایش رضایت خریدار باعث افزایش اعتماد به نفس فروشنده و صداقت او می ‏شود. 
 
به عنوان یک نتیجه می توان گفت که این اتفاق هزینه ی معامله را کاهش می دهد. رابطه طولانی ‏مدت بین خریدار وفروشنده اهمیت ویژه ای در ارتباطات دارد به این معنی که درجه وکیفیت تبادل ‏اطلاعات بالا رفته ودر حقیقت کلید این موضوع می باشد. ارتباط موثر می تواند توسعه ی مشترک چشم ‏اندازها وکاهش ریسک وکاهش عدم اطمینان را دربرداشته باشد. همچنین انتظارات را منطقی وسوء تفاهم ‏هارا از بین می برد. 
 
در رابطه با منابع روابط مابین خریدار وفروشنده برخی تحقیقات در دو سطح سازمانی ‏وشخصی گزارش شده است. که در نتایج آنها برقراری ارتباط موثر به طور قابل توجهی کیفیت رابطه ‏بافروشنده مانند اعتماد،تعهد ورضایت را تحت تاثیر قرار داده است. بااین حال این روند ممکن است ‏دارای تعارض هایی نیز باشد. به طور خاص می توان گفت که تفاوت در دیدگاه ها، ایده ها ونظرات وجود ‏دارد. که نوعی تعارض فردی به حساب می آید. تحقیقات نشان داده است که ارتباطات کمک موثری در ‏حل وفصل اختلافات وکاهش تعارضات منفی در خربدار می کند. این به آن معنا نیست که میزان زیاد ‏ارتباط موثر همیشه همراه با کاهش درگیری های بین فروشنده وخریدار می باشد. 
 
گر چه این تضاد ‏وجود دارد، اما اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ومشورت وارزیابی دقیق میزان صدمات آنرا کاهش می ‏دهد بنابراین بهره وری خریدار بالا خواهد رفت. اما زمانی که عدم مشورت برای انجام یک معامله وجود ‏داشته باشد این به نوبه خود باعث کاهش سطح رضایت خریدار نسبت به فروشنده خواهد شد.علاوه ‏براین پیشنهاد می کنند که که ارتباطات درمیان گروه های مخالف باید به صورت تدریجی شروع شده ‏ومشترکات آنها پیدا شود . علاوه براین ، این فرآیند توسعه ی روابط را بسیار طولانی تر خواهد نمود.‏
 
 
 
فهرست مطالب :
چکیده :‏‏2‏
کلمات کلیدی :‏‏2‏
مقدمه:‏‏2‏

‏2- نظریه ها وفرضیه ها:‏‏4‏

‏1-2رضایت مندی :‏‏4‏

‏2-2 تعارض بین فردی:‏‏5‏

‏3-2 اثرات کاهش ارتباط موثر:‏‏6‏

‏3-روشها‎:‎‏8‏
‎3-1‎‏: نمونه اطلاعات جمع آوری شده ‏‎:‎‏8‏
جدول1 آیتم های اندازه گیری و ارزیابی اعتبار‏9‏
‏4- نتایج:‏‏12‏
‏4-1 ارزیابی مدل:‏‏12‏
‎4-2 ‎‏  آزمون فرض :‏‏12‏
جدول 2 ماتریس همبستگی ‏‎(n=298)‎‏13‏
جدول3 رگرسیون رضایت‏14‏
‎4-3‎‏ تجزیه تحلیل تکمیلی:‏‏15‏
جدول4استاندارد ساختاری برآورد پارامتر معادله‏16‏
‏5-نتیجه گیری و پیشنهادات :‏‏17‏
‏6- مفاهیم مدیریتی :‏‏19‏
‏7- محدودیت ها جهت تحقیقات آینده:‏‏19‏

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ارتباطات بیشترهمیشه بهترنیست, فعل و انفعال بین ارتباطات موثر, تاثیر بر رضایت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته مهندسی صنایع, دانلود مقاله رشته صنایع, دانلود مقاله مهندسی, فعل و انفعال بین ارتباطات موثر و تعارض بین فردی, ارتباطات موثر و تعارض بین فردی, ارتباطات موثر و تعارض بین فردی درتاثیر بر رضایت,


سه شنبه 25 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین

دانلود-ترجمه-مقاله-مروری-بر-مدیریت-ریسک-شرکت-از-زنجیره-تامین

مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 90

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین ؛ مقاله بسیار خوبی برای رشته مدیریت و مهندسی صنایع است که برای دانلود قرار گرفته و در 16 صفحه ترجمه شده است .

 

 
چکیده :
اهداف: هدف این مقاله بررسی روش های خطرات زنجیره تامین می باشد. که شامل مدیریت,شناسایی, طبقه بندی انواع خطرات,موارد و مدل ها است. جنبه های ریسک در زنجیره تامین شامل موارد زیر است: طراحی-روش شناسی. رویکرد- مروری برمنابع که یک چهارچوب کلی را بدست  داده و پس از آن طبقه بندی ریسک زنجیره تامین را مطالعه می کند و مدل اعمال شده را در ابتلا به خطر مورد مطالعه قرار داده است. اصالت و ارزش:این بررسی شامل بسیاری از مطالعات اخیر ومنابع و مراجع می باشد.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, مدیریت ریسک, زنجیره تامین, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته مهندسی صنایع, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله رشته مهندسی صنایع, مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, مقاله مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, دانلود مقاله مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, تحقیق مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, آشنایی با مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین,


سه شنبه 25 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری


دانلود-ترجمه-مقاله-تاثیر-مدیریت-دانش-صنعتی-در-عملکرد-نوآوری

مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 263

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری ؛ مقاله ای خوب برای رشته مدیریت است که برای دانلود شما در 18 صفحه ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

این تحقیق در مورد خوشه های صنعتی و بیشتر در مورد ثرات مزیت رقابتی که ایجاد تمرکز می کند انجام شده است. این مطالعه یک رویکرد متفاوت را ارائه داده است که در آن انجام تحقیقات تجربی بر سه نوع از پارک های تایوان(پردازش صنعتی مناطق)،مناطق صنعتی،و پارک های علم انجام شده است که در آن توسعه اقتصادی به صورت خاص بررسی شده است. و ویژگی های خوشه صنعتی را ارائه نموده است. این مطالعه به بررسی اثرات منابع و روابط خاص در میان شرکت های خوشه ای در عملکرد نوآوری و در مدیریت دانش به عنوان واسطه برای بررسی متمرکز شده است. بررسی،تجزیه و تحلیل رگراسیون،وتجزیه و تحلیل همبستگی پروب برای اثرات ویژه منابع و روابط میان خوشه های صنعتی در مدیریت دانش سازمانی و نوآوری عملکرد انجام شده است. مدیریت دانش به عنوان واسطه در خوشه های سازمانی در زمینه نوآوری شرکت های بزرگ بررسی شده است. و در نتیجه فرضیه های تحقیق درست از آب درآمده است. یافته های این مطالعه برای تحقیق بیشتر و تفکر استراتژیک در مورد عملیات شرکت های بزرگ ارزشمند است.

کلیدواژه ها:خوشه های صنعتی،مدیریت دانش,عملکرد نوآوری,اثرات واسطه.

۱-مقدمه:

در طول چند دهه گذشته محققان به صورت اختصاصی تلاش های خود را در رابطه با مدیریت دانش خوشه های صنعتی و نوآوری افزایش دادند. دانش برای شرکت های بزرگ که فعالیت های نوآورنه دارند لازم است. با این حال شرکت های در مقیاس بزرگ به صورت پیچیده ای با کمبود دانش مواجه هستند. با توجه به منابع محدود،شرکت تلاش برای همکاری با شرکت های دیگر برای بدست آوردن دانش و یا منایع و شرکت در یادگیری متقابل سازمانی به منظور و ارتقاء عملکرد نوآوری اقدام می کند. خوشه صنعتی یک شکل سازمانی جدید است که هدف آن ارتقاء توسعه منطقه ای می باشد. با تشکیل یک خوشه شرکت می تواند هزینه های سرمایه گذاری خود را کاهش و کسب وکار حرفه ای خود را تسهیل،دانش و روشی برای دسترسی به تامین کنندگان آن را در برداشته باشد. و پرورش نیروی کار حرفه ای و ایجاد اثرات خوب از تکنیک و دانش و هم چین در نهایت افزایش قدرت برای شرکت ر دربرداشته باشد. اغلب مطالعات موجود در خوشه های صنعتی ،بحث در مورد روابط و اثرات بین سیستم های نوآوری یا فعالیت ها است. و مدیریت دانش شرکت های خوشه ای اگرچه از نظر عملکر نوآوری دانش از عوامل مهم در خوشه های صنعتی است،اثر خوشه های صنعتی در نوآوری عملکرد و نقش مدیریت دانش به عنوان یک میانجی می باشد. با افزایش اهمیت مدیریت ذانش و  نوآوری آنچه که سطح فعلی آگاهی از مدیریت دانش در ارتباط با شرکت های خوشه ای است بالا می باشد.  با منابع خاص و روابط مشخص شرکت های خوشه ای اثرات آن بر مدیریت دانش شرکت های بزرگ قابل توجه بوده و آیا عملکرد آنها تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: خوشه های صنعتی, دانلود مقاله مدیریت دانش, عملکرد نوآوری, تاثیر مدیریت دانش صنعتی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله رشته صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته مهندسی صنایع, مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی بر عملکرد نوآوری, تاثیر مدیریت دانش صنعتی بر عملکرد نوآوری, مدیریت دانش صنعتی و عملکرد نوآوری,


سه شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقش تبلیغات در مدیریت


نقش-تبلیغات-در-مدیریت

نقش تبلیغات در مدیریت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

نقش تبلیغات در مدیریت ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

چكيده

 

سازمانها و شركتها همواره با محدوديت منابع مواجه بوده و هستند. بدليل وجود اين محدوديت ها استفاده بهينه از منابع براي آنها ضروري مي باشد.

آنچه كه يك شركت را از ساير رقبايش متمايز مي سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس مي‌باشد. يكي از مهمترين منابع سازمانها بودجه در اختيار آنها است كه معمولاً يكي از اقلام اين بودجه به تبليغات شركتها اختصاص مي‌يابد.

در اغلب شركتها اين بودجه بصورت درصدي از فروش تعيين شده و هزينه مي شود. ولي عموماً سازمانها كمتر به اثربخشي تبليغات خود توجه مي‌نمايند. در نتيجه ممكن است عليرغم صرف هزينه‌هاي زياد، به نتايج مطلوب دست پيدا نكنند.

لذا براي اطمينان كافي از اثر بخشي تبليغات، قبل از صرف هزينه‌هاي آن مي‌بايست اقداماتي صورت پذيرد كه از مهترين آنها مي توان به هدف گذاري تبليغات اشاره كرد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نقش تبلیغات در مدیریت, مقاله تبلیغات در مدیریت, مقاله نقش تبلیغات در مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, تاثیر تبلیغات در مدیریت, اثر تبلیغات در مدیریت, نحوه تبلیغات در مدیریت, روش تبلیغات در مدیریت,


سه شنبه 24 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان


دانلود-ترجمه-مقاله-اثر-شیوه-های-مدیریت-منابع-انسانی-بر-روی-انگیزه-و-یادگیری-کارکنان

مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 247

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله اثر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان ؛ مقاله ای خوب برای رشته مدیریت است که در 12 صفحه ترجمه شده و برای دانلود قرار گرفته است.

 

 

خلاصه ی اجرایی:

موضوع این مقاله انگیزه ی منابع انسانی می باشد که به عنوان یکی از مهم ترین راه های توسعه ی سازمانی شناخته شده است. انگیزه یکی از مفاهیم مهم در توسعه ی منابع انسانی در بسیاری از سازمان ها می باشد، معمولاً انگیزه برای یک کارمند یک ویژگی خاص است و عملکرد او را تا حد بالایی افزایش می دهد. این به دلیل این است که شرکت هزینه زیادی صرف جلسات آموزش وتفریحی برای ایجاد انگیزه برای کرکنان می کند، انگیزه می تواند به عنوان میل به تفهیم و جلو بردن یک فرد نسبت به کاری است که انجام می دهد. به عنوان مثال هنگامی که فرد به یک کار مواجه است، انگیزه است که تعیین می کند که فرد وظیفه ی خاصی را باتوجه به الزامات آن با علاقه انجام دهد. علاوه بر این عدم وجود انگیزه منجر به عملکرد پایین و از دست دادن رقابت و در نتیجه از دست دادن منابع مولد برای سازمان می شود. به همین دلیل است که مدیران استرس این را دارند که سطح بالایی از انگیزه انجام کار در کارکنان وجود داشته باشد. انگیزه نیروی معرکه ای است که باعث رسیدن به اهداف می شود. انگیزه ذاتی و یا اکتسابی می باشد. این اصطلاح به طور کلی برای انسان به کار برده می شود اما به لحاظ نظری می توان برای رفتار حیوانات نیز توصیف شود. ولی این مقاله اشاره به انگیزه در انسان دارد. با توجه به نظریه های مختلف انگیزه ممکن است در یک نیاز اساسی برای به حداقل رساندن درد فیزیکی و یا به حداکثر رساندن لذت ریشه داشته باشد و یا ممکن است شامل نیازهای خاصی مانند غذا خوردن و استراحت و یا یک شیء مورد نظر و یا دلایل دیگری مثل نوع دوستی، خودخواهی، اخلاق و یا اجتناب از مرگ و میر باشد. مفهوم انگیزه نباید با اراده یا خوش بینی اشتباه گرفته شود. انگیزه به احساسات مرتبط است ولی با آن متمایز می باشد.

شما ممکن است قادر به حفظ حقایق در حافظه ی کوتاه مدت خود نباشید ولی چطور بعضی اشخاص را در حافظه ی بلند مدت خود نگه می دارید؟

شرکت های موفق نیاز به پرورش یک محیط کاری خوب دارند به طور کلی که یادگیری کارمندان نیز در سطح بالایی قرار بگیرد. این شامل تمام مراحلی است که یک شرکت می تواند اینکه مطمئن شود کارمند خود یک دلیل برای ترک نکردن شغل خود دارد، انجام دهد. ارتباط مدیریت منابع انسانی با عملکرد کارکنان، یک ارتباط مستقیم است به طوری که افزایش تعهد کارکنان نسبت به سازمان و دیگر اثرات مثبت انگیزه را در پی دارد. ما در حال حاضر یک چهارچوب نظری داریم که در آن اثرات انگیزشی از مدیریت منابع انسانی وجود دارد. استفاده از ایده ی مدیریت منابع انسانی مشروط به شدت آن است.

کلمات کلیدی: انگیزه کارکنان، مدیریت منابع انسانی، عوامل انگیزشی شغلی وعملکرد سازمانی.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت منابع انسانی, عوامل انگیزشی شغلی, عملکرد سازمانی, انگیزه کارکنان, مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله رشته مهندسی صنایع, مقاله در مورد مدیریت منابع انسانی, مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه, شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی انگیزه و یادگیری کارکنان, مدیریت منابع انسانی,


سه شنبه 23 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

بررسی نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهای دانش آفرين(TQM)


بررسی-نقش-مديريت-كيفيت-فراگير-در-آموزش-سازمانهای-دانش-آفرين(tqm)

بررسی نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهای دانش آفرين(TQM)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 74

 

بخشی از متن:

بررسی نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهای دانش آفرين(TQM) ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 31 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

بدون شك در حركت به سمت جهاني شدن، كيفيت يك عامل تاثيرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگاني، يكپارچگي اقتصاد جهاني و رشد و اشباع بازار، كيفيت نقش اصلي را ايفا كرده و يكي از مهمترين عامل هاي رقابت سازمان و موفقيت در بازارهاي ملي، منطقه اي و جهاني به شمار مي آيد. 

فرايند جهاني شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ايجاد الگوهاي جديد مديريت كيفيت شده است. مديريت كيفيت فراگير يك فلسفه، نظريه و روش شناسي نو در مديريت كيفيت و نظامهاي نشأت گرفته از آن است. 

در حقيقت، تحقق و به كارگيريTQM يكي از ثمرات و دستاوردهاي ناشي از گسترش و بين المللي سازي مديريت كيفيت طي سالهاي گذشته به حساب مي آيد. مقولهTQM به رغم عموميت داشتن در كليه زمينه ها، تاكنون فقط در كارخانه ها و برخي از مشاغل خدماتي رواج دارد. هرچند، اطلاعات زيادي در مورد اجـــرايTQM در بعضي از زمينه ها از قبيل آموزش، تحقيقات، مشاوره و... در دسترس نيست، ليكن باتوجه به جامعيت مفاهيم و اهداف نهايي TQM در لزوم دستيابي به كيفيت برتر مي توان با بهره گيري از الگوهاي كيفي به كار گرفته شده در ساير زمينه ها و تلفيق آن با شاخص هاي تاثيرگذار در بهبود فرايند آموزش به نتايج قابل قبولي در اين زمينه دست يافت.

مديريت كيفيت فراگير روشي براي اداره يك سازمان است كه اساس آن بر كيفيت و مشاركت همه اعضاي سازمان استوار است و هدف آن نيل به موفقيت درازمدت از طريق جلب رضايت مشتري و تامين منافع همه افراد ذي نفع است. 

نظامهاي آموزشي به عنوان بارزترين نمود سرمايه گذاري نيروي انساني در زمينه شكوفايي در جامعه نقش اصلي را برعهده دارد. امروز، اين نظامها سهم قابل توجهي از بودجه هر كشور را به خود اختصاص داده و باتوجه به اهميت و نقش آن در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي جامعه ضروري است در جهت بهبود كيفيت نظامهاي آموزشي اقدامات اساسي صورت بگيرد و از هدررفتن سرمايه هاي انساني و مادي جلوگيري شود. مديريت در اين نظامها از اهميت ويژه اي برخوردار است. بنابه گفته فيليپ كومبز اگر قرار است تحولي در آموزش صورت گيرد بايستي از مديريت آن شروع شود. 

آموزش در يك ساختار نظام مدار مي تواند نقش كليدي در انتقال دانش داشته باشد. آموزش زماني مي تواند براساس نياز ملي و در جهت گسترش فرهنگ و دانش مديريت نوين استوار باشد كه نظام مديريتي با رويكرد مشتري محور و كيفيت گرا ايجاد شده باشد. ساختار و نظام مديريت آموزشي از اين لحاظ مورد توجه نظام مديريت كيفيت واقع مي گردد. موسسات آموزشي به عنوان پلي ميان توليدكنندگان دانش و دانش پژوهان جهت پاسخگويي به تغييرات اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي خود نيازمند تحول جدي هستند. 

 

مديريت كيفيت فراگير روشي است  که ..............

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش, مقاله نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش, مقاله مدیریت کیفیت فراگیر سازمانهای دانش آفرین tqm , دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانها, مقاله مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانها, دانلود مقاله مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانها, تحقیق مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانها, مقاله درباره مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانها,


سه شنبه 23 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله انتخاب تامین کننده نظم و مشکل تخصیص با استفاده از برنامه ریزی خطی چند هدف فازی دو


دانلود-ترجمه-مقاله-انتخاب-تامین-کننده-نظم-و-مشکل-تخصیص-با-استفاده-از-برنامه-ریزی-خطی-چند-هدف-فازی-دو

مقاله انتخاب تامین کننده نظم و مشکل تخصیص با استفاده از برنامه ریزی خطی چند هدف فازی دو

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 567

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله انتخاب تامین کننده نظم و مشکل تخصیص با استفاده از برنامه ریزی خطی چند هدف فازی دو مرحله ای ؛ مقاله ای مناسب برای رشته مهندسی صنایع و مدیریت و اقتصاد است و در 21 صفحه برای دانلود شما عزیزان ترجمه شده است.

 

 

چکیده :

هدف از این مقاله این است که برای حل یک مشکل انتخاب عرضه کننده کالا در چند قیمت و چند محصولی با استفاده از برنامه های تعاملی فازی دو مرحله ای چند هدف خطی مدلی را ارائه نماییم. مدل ارائه شده ( FMOLP ) است که تلاش میکند تا به طور همزمان با به حداقل رساندن کل خرید و دستور هزینه ها تعدادی از واحدهای معیوب را مشخص کرده و تحویل سفارش به تامین کنندگان می باشد. توابع خطی برای نشان دادن تصمیم گیریهای استفاده شده را برای اهداف فازی برای انتخاب تامین کننده نظم و تخصیص در نظر گرفته شده است می تواند منجر به انعطاف پذیری بیشتر از طریق یک فرایند تصمیم گیری تعاملی می شود.

برای نشان دادن کارایی مدل پیشنهادی نتایج حاصل از مدل ارائه شده با یک مثال عددی نشان داده شده است. نتایج ان نیز نشان می دهد که روش ارائه شده در محیط نامطمئن موثر بوده و ارائه یک ابزار تصمیم گیری قابل اعتماد برای مشکلات انتخاب عرضه کننده کالا مناسب می باشد.

کلید واژه ها :انتخاب تامین کننده , برنامه ریزی خطی چند هدفه ,مجموعه های فازی ، قیمت چند سطحی,  چند محصولی

۱-مقدمه :

در دنیای رقابت امروز بسیاری از سازمانها تلاش برای تقاضا ، افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها را دارند در اکثر صنایع هزینه مواد اولیه و قطعات به شکل عمده ای از هزینه تولید به عنوان مثال تا ۷۰% است. به گفته وبر و همکارانش هزینه مواد خام ممکن است ۸۰% کل هزینه محیط تولید را افزایش دهد. به طور کلی هزینه های مواد اولیه و قطعات شامل سهمیه بندی هزینه های اصلی محصول می باشد. انتخاب منبع مناسب می تواند به طور قابل توجهی هزینه های خرید را کاهش داده و زمان تولید را کاهش ، رضایت مشتری را افزایش داده و رقابت با شرکت های بزرگ را تقویت کند. در حوزه زنجیره سازمان باید تامین کننده مناسب ترین محصولات بر اساس ظرفیت تولید بوده و بر اساس ظرفیت تولید در طول افق برنامه ریزی خود قابل دسترس باشد. در یک زنجیره ارزش تامین کنندگان دارای توان بالقوه ای برای افزایش رضایت مشتریان دارند. از این رو مسئله انتخاب عرضه کنندگان ( SSP ) یکی از فعالیت های مهم از خرید در یک سازمان بوده و آن را به شدت می تواند فرایندهای دیگر در سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. در این مشکل تعداد و نوع منبع و مقدار سفارش داده شده به این تامین کنندگان به طور همزمان باید مشخص شود. در واقع انتخاب تامین کنندگان و تخصیص مقدار سفارشات به هر منبع انتخاب شده یک تصمیم گیری استراتژیک است با توجه به اینکه بسیاری از تامین کنندگان می توانند برای تامین مواد مورد نیاز مشکل انتخاب تامین کنندگان را داشته باشند این مشکل به دو نوع زیر طبقه بندی می شود. ۱- انتخاب بهترین تامین کننده از مجموع تامین کنندگان در دسترس که می تواند همه نیاز های خریدار مانند تقاضای برآورد ، کیفیت ، تحویل مناسب و غیره ۲- انتخاب دو یا چند تامین کننده که هر کدام از تامین کنندگان به صورت جداگانه ای می توانند در اختیار خریداران قرار بگیرند.در این وضعیت منظور از مشکل تخصیص آن است که در آن باید با بهترین تامین کننده روبرو شده و مقدار سفارش بهینه را برای آنها اعلام کنیم. تصمیم گیری در تخصیص به منظور تصمیم گیری برای یک خرید استراتژیک است که مرتبط با روابط شرکت با تامین کنندگان می باشد. در یافتن منابع خریدار فرصتی برای دریافت قیمت های پایین تر و هزینه های حمل و نقل با یافتن منابع استراتژیک را دارد.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: انتخاب تامین کننده, برنامه ریزی خطی چند هدفه, مجموعه های فازی, قیمت چند سطحی, زنجیره ارزش تامین کنندگان, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله رشته صنایع, دانلو مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته اقتصاد, مقاله رشته مدیریت, انتخاب تامین کننده نظم و مشکل تخصیص, نظم و مشکل تخصیص با استفاده از برنامه ریزی خطی, مدیریت برنامه ریزی خطی, برنامه ریزی خطی,


سه شنبه 22 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

چگونگی-مديريت-منابع-انساني-در-سازمانهاي-تحقيق-و-توسعه

چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 21

 

بخشی از متن:

مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت و شاخه مدیریت منابع انسانی بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده بی نظیر به شرح زیر است

 

سازمانهاي تحقيق و توسعه (R&D) از چهار جنبه منابع انساني، منابع مالي، ارتباطات و فرهنگ سازماني با ديگر سازمانها متفاوتند. منابع انساني سازمانهاي تحقيق و توسعه نيز به دليل اينكه خلاق، خودانگيخته، سيار، يادگيرنده، مستقل، متفكر، انعطاف پذير، داراي اعتماد به نفس و درون گرا هستند با منابع انساني ساير سازمانها فرق دارند. اينگونه تفاوتها مديران سازمانهاي تحقيق و توسعه را بر آن مي دارد كه نسبت به مديريت منابع انساني سازمان خويش دقت لازم را مبذول دارند و به نكاتي كه افزون بر سازمانهاي معمولي بايستي مدنظر قرار دهند، توجه كنند. يعني در كارمنديابي به انتخاب قهرمانان و افراد تعليم ديده و باانگيزه بپردازند. 

 

در امر آموزش نيروي انساني، از روشهاي مناسب از جمله روش گردش شغلي استفاده كنند تا ضمن توسعه ديد كاركنان، باعث تقويت روحيه كاري آنان گردند و آنان را به افرادي كل نگر تبديل سازند.

 

همچنين طراحي شغل در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايد به گونه اي باشد كه هرفرد بتواند وظايف خود را خود تعيين كند و تراكم اجتماعي و ارتباطات بين فردي در سازمانهاي مذكور زياد باشد. مطالعات نشان مي دهد كه كاركناني كه داراي هدفي آشكار براي بالا رفتن از نردبان مسيرهاي شغل دوگانه هستند، نگرش مثبت تري نسبت به شغلشان دارند كه اين مسئله بايستي در سازمانهاي تحقيق و توسعه مورد توجه قرار گيرد. نسبت به ارزيابي عملكرد در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايستي از خطاي اساسي بهتر ارزيابي كردن محافظه كاران نسبت به نوآوران و وزن بيشتردادن به پيشامدهاي منفي خودداري شده و كل كار به صورت گروهي ارزيابي شود. همچنين حقوق و مزايا در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايستي مستقيماً با بهره وري همبستگي داشته باشد و جابه جايي يا اخراج پژوهشگران غيرمولد نيز، قسمتي از وظايف اساسي يك مدير تحقيق و توسعه است كه بايستي به آن التزام داشته باشد. 

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت منابع انسانی در سازمانهای تحقیق و توسعه, مقاله مدیریت منابع انسانی در سازمان, مدیریت منابع انسانی سازمان ها, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, دانلود مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, مقاله نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, دانلود مقاله نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, تحقیق نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها,